*Universele topschotels voor bovenvermelde veren.
*Specifieke topschotels voor het dragen van grote SKF-lagers zoals bij Peugeot, Citroën, Rover en Renault.
*Speciale topschotels waarbij de veer wordt gedragen door het bovenste standaard dragende deel in plaats van het gewicht te laten rusten op het bovenste deel van de schokdemper, wat niet goed is voor de rubbertop.
*Tussenschotels om platte, zachte en hoofdveren te verbinden met binnen- en buitencentrering.
*Opvulstukken om een te kort patroon te kunnen inbouwen in een veerbeen.
*Sluitmoeren om veerbenen met binnen- of buitendraad te kunnen sluiten, met of zonder centrering van het patroon.
Veren in plat veerstaal om de hoofdveer op zijn plaats te houden.
Zachte veren in plat veerstaal van 20, 30 et 40 kg/cm om een progressief veergedrag te bekomen
Sluitmoeren met ingebouwde vuilafschrapers.
Kunststofrondellen ter bescherming van de slagen van de bumpstop op het veerbeen.
Uni-Ball-huizen om de originele berubberde ogen van de ophanging te vervangen.
Diverse reservoirs op maat gemaakt in aluminium of inox.
Asmoersleutels voor verschillende schroefsystemen.
Air-Equip-onderdelen voor remleidingen in Engelse en metrische maten.
Dealer van weber
Dealer van Catcams nokkenassen
Veren met een binnendiameter van 57, 60, 63,5 mm met verschillende lengtes en verschillende drukken per cm.
Draadgetrokken buizen voor de aanpassing van bovenvermelde veren naar andere binnendiameters zoals 41, 51, 53,5 mm.